آزمایش

ساخت وبلاگ

چگونه در اينستاگرام به سرعت فالوور جمع کنيم که در اين مقاله به صورت کامل به آن مي پردازيم.

اينستاگرام به شما امکان مي دهد محتوا را با فالورهاي خود به اشتراک بگذاريد و اين به اشتراک گذاري پست ها و محتواي رسانه اي به آنها اجازه مي دهد تا با شما تعامل و ارتباط برقرار کنند. داشتن فالوورهاي بيشتر مخصوصاً در صفحات تجاري که هدفشان کسب درآمد است به منزله افزايش مشتريان بيشتر و فروش بالاتر است.

https://www.4shared.com/u/pvHFgxrB/SaimaMarin2.html

 

 

چگونه در اينستاگرام به سرعت فالوور جمع کنيم

از اينرو در اين مقاله قصد داريم نحوه افزايش فوري تعداد کساني که شما را در اينستاگرام دنبال مي کنند را آموزش دهيم. امن ترين و مطمئن ترين شيوه براي انجام اين کار استفاده از روش هاي برقراري تعامل معمولي مثل لايک کردن و کامنت گذاشتن زير پست هاي ساير کاربران است، البته اگر خيلي عجله داريد دوست داريد به سرعت فالوورهاي بسيار زيادي به دست بياوريد روش خريد فالوور را امتحان کنيد.در ادامه با کوک موبايل همراه باشيد در مورد اين موضوع بيشتر توضيح دهيم.

https://www.zillow.com/profile/SaimaMarin2

1- پروفايل خود را تبليغ کنيد.

اگر افراد و کاربران  اينستاگرام از موضوع و محتواي صفحه شما آگاه نباشند، داشتن يک پروفايل کاملاً مجهز هيچ ارزشي نخواهد داشت، بنابراين پروفايل خود را در هر جايي که مي توانيد قرار دهيد و آن را تبليغ کنيد. جاهايي که مي توانيد نام پروفايل خود را تبليغ کنيد شامل رسانه هاي اجتماعي و امضاي در انتهاي ايميل شما هستند، همچنين مي توانيد با ارسال نام پروفايل خود از طريق پيام فوري، ان را تبليغ کنيد.

يکي از استراتژي هاي طولاني مدت که ممکن است براي شما سودمند باشد، قرار دادن نام اينستاگرام خود بر روي کارت ويزيت کسب و کار شماست.

https://www.indiegogo.com/individuals/30143677

 

 

1- کاربرد هشتگ در اينستاگرام و نحوه استفاده

شايد تعريف هاي زيادي در مورد هشتگ در وب مشاهده کنيد که هر يک از آنها به نحوي خاص توضيح داده اند. اما هشتگ در اينستاگرام بيشتر يک ابزار است. براي مثال اگر شما از طرفداران فوتبال هستيد، مي توانيد با هشتگ کردن تيم مورد علاقه خود ( #تيم_**** ) در بخش جستجو اينستاگرام، پست هايي که با اين هشتگ منتشر شده اند را مشاهده کنيد.

از اين رو اگر شما در اينستاگرام در حال فعاليت هستيد و مي خواهيد پيج عادي خود را تبديل به پيج پر بازديد و درآمد زايي کنيد، بايد حتما و حتما هشتگ هايي مرتبط با پست هاي که در طول شبانه روز مي گذاريد، در انتهاي پست قرار دهيد تا ميليون ها کاربر با جستجوي اين هشتگ، پست شما را مشاهده کنند.

با اين حال براي هشتگ گذاشتن در پست هاي اينستاگرامي، بايد يک نوع استراتژيک بچينيد تا پستتان بصورت هدفمند منتشر شود و در اينستاگرام با بازتاب و استقبال زيادي روبرو شود. بطور کلي گفته مي شود که چيزي بين 8 تا 12 هشتگ براي پست کافي است و اگر از اين تعداد بيشتر شود، باعث زشت شدن محتواي پست خواهد شد و توصيه اي که ما براي شما عزيزان داريم اين است که حتما هشتگ ها مرتبط با تصوير يا ويديويي که در حال انتشار آن هستيد، باشند که در غير اينصورت هيچ بازده اي براي شما نخواهد داشت.

·بيوي خوب بنويسيد

نوشتن يک بيوي مناسب بسيار با اهميت مي باشد. اين کار زماني که قصد فروش يک محصول يا خدمت را داريد اهميت بيش تري نيز مي يابد. انتخاب نام مناسب، خلاقانه و ماندگار در ذهن، استفاده از مهم ترين هشتگ هاي پرکاربرد در زمينه کاري تان، توضيح مختصري از فعاليت پيج، مکان حضوري فروشگاه، لينک هاي ارتباطي ديگر، مانند شماره تماس، آدرس سايت، آيدي تلگرام و… نکاتي هستند که بايد در نوشتن يک بيوي خوب و مناسب به آن توجه کرد.

تعامل با مخاطبين

مورد بعدي که باعث مي شود تا شما فالوور جمع کنيد، تعامل داشتن است. شما بايد پاسخ همه کامنت ها، دايرکت ها و... را بدهيد. اين کار باعث دوست شدن شما با مخاطبينتان مي شود. دوست شدني که هيچگاه از ياد کاربر نميرود و باعث مي شود بتوانيد به آنها فروش بهتري را داشته باشيد.

مورد دوم که در تعامل مهم است، پيج هاي هم سو با خودتان است. شما بايد در کامنت هاي پيج هاي ديگري که کاربران شما در آن حضور دارند، باشيد. هروقت پست گذاشتند برايشان کامنت بگذاريد و جواب کامنت هاي ديگران را بدهيد. فقط توجه کنيد که در اين مورد زياده روي نکنيد. زيرا گاهي اوقات باعث بلاک شدن پيج شما مي شود. بهترين راه اين است که کامنت تخصصي درباره آن پست بگذاريد. پاسخ کامنت هايي را بدهيد که صاحب آن پيج پاسخ نداده است.

 

تبليغات

يکي از مهمترين بخش هايي که باعث مي شود هم سريعتر رشد کنيد و هم اينکه بهتر کار کنيد، تبليغات است. تبليغات باعث مي شود تا شما برند شويد. تبليغات باعث مي شود تا شما بتوانيد کاربران بيشتري را با خود آشنا کنيد و در نتيجه پيشرفت عالي را تجربه کنيد. از مهمترين رکن هاي هر کسب و کاري با هر ايده اي که داشته باشد، اين است که کاربران شما را ببينند. اگر در اوايل راه هستيد بايد تبليغات کنيد.

فراموش نکنيد که يک تبليغ بد بهتر از هرگز تبليغ نکردن است.

افزايش فالوور اينستاگرام به صورت رايگان

بياييد به اينستاگرام به چشم يک بازي نگاه کنيم.
براي برنده شدن در آن، بايد طبق قوانين بازي کنيد. ما قرار است در اين مقاله، شما را با فوت و فن اين بازي آشنا کنيم.

اگر قدم به قدم با ما پيش بياييد و اين 3 اصل را رعايت کنيد، مي‌توانيد در کمترين زمان ممکن به هزاران فالوور برسيد.

1.      افزايش فالوور اينستاگرام؛ به کمک توليد محتوا

براي چند لحظه، سر خود را از بازي بيرون بکشيد و از بالا به قضيه نگاه کنيد.
حالا به اين سوال پاسخ دهيد.

آدم‌ها چرا شما را دنبال مي‌کنند؟ اصلاً خود شما چه يک سري پيج‌ها را فالو مي‌کنيد؟

پاسخ احتمالي شما:

به خاطر اينکه از پست و استوري‌‌هاي آن پيج خوشمان مي‌آيد. (به همين سادگي)

حالا چه چيزي باعث مي‌شود تا ما محتوا (پست و استوري) يک پيج را دوست داشته باشيم؟ فقط کافي است تا دو موردي که در بخش بعدي گفتيم را رعايت کنيد

بهترين راه کارها براي افزايش  فالوور :

شکي نيست که هم اکنون اينستاگرام پرچمدار شبکه هاي اجتماعي محبوب در کل دنيا و به ويژه کشور ماســت. با وجود فيلتر شدن تلگرام محبوبيت بيشتري نيز پيدا خواهد کرد. به خاطر همين هم هر کجا که مخاطبان زيادي در آن فعاليت داشته باشند بهترين مکان براي تبليغات، بازاريابي، برند سازي و در کل راه اندازي کسب و کار جديدي اســت.

 

همانطور که مي دانيد دارايي هر کسب و کاري در اينستاگرام تعداد دنبال کنندگانش اســت. پس فالوور در اينستاگرام خيلي مهم اســت. البته فالوور هاي واقعي و علاقه مند به کسب و کارتان. راه هاي افزايش فالوور اينستاگرام هم خدارو شکر زياد اســت. از خريد فالوور اينستاگرام گرفته تا اســتفاده از ربات هاي اينستاگرامي!

 

ولي در اين مقاله قصد دارم در مورد روش هاي افزايش فالوور واقعي اينستاگرام صحبت کنم. همانطور که عرض کردم روش هاي زيادي براي بالا بردن فالوور هاي اينستاگرام وجود دارد ولي اکثر آن ها اصولي نيستند و در واقع روش هاي غير مجاز محسوب مي شوند.

از مطالب بي محتوا و اسپم دوري کــنيد، صادق و شفاف باشيد

اگر از روش‌هاي اسپم براي جذب دنبال کننده اســتفاده کــنيد، به زودي آن‌ها شما را UnFollow کرده و احتمالاً به دوستانشان نيز اين را پيشنهاد مي‌کنند. اين حرکت به‌شدت در شهرت و محبوبيت شما تأثير منفي مي‌گذارد. اين را به خاطر داشته باشيد که صادقانه رفتار کردن و شفاف بودن به شما کمک مي‌کند تا نه تنها دنبال کنندگان بيشتري داشته باشيد، بلکه از خودتان نام خوبي به جاي بگذاريد.

 

 يک ليست از مطالب مفيد تهيه کــنيد

همانطور که در يکي از موارد بالا گفتيم، تهيه کردن و ارسال پيام‌هاي باکيفيت حائز اهميت اســت. با توجه به اينکه شما نمي‌توانيد تمام 24 ساعت روز و تمام 7 روز هفته را در اينستاگرام باشيد، يا اينکه گاهي اوقات چيز باکيفيت و مناسبي براي ارسال نداريد، مي‌توانيد يک ليست از موضوعات جذاب تهيه کرده و هر از گاهي در اينجور شرايط آن‌ها را منتشر کــنيد. اين موضوعات جذاب مي‌تواند اخبار، آموزش و يا مقاله‌هاي مختلف باشد .

6- نوشتن بيو مناسب در پروفايل پيج

در بيو اينستاگرام خود مي توانيد تا 150 کارکتر حروف و اعداد استفاده کنيد که در اين 150 کارکتر مي بايست در مورد اهداف پيج و معرفي آن حرف بزنيد و لازم به ذکر است که بيو اينستاگرام بسيار مهم است چرا که براي مخاطب تاثير گذار است و مي تواند حتي باعث جذب فالوور شود که اين مورد هم يک شرط مهم دارد...! شرط مهم، واقعي بودن محتويات بيو اينستا شما مي باشد.

براي مثال پيج اينستاگرامي وجود دارد که در بيو خود از #ماشين_هاي_روز استفاده کرده است و به هيچ وجه تصويري از ماشين هاي مدرن در پيج منتشر نکرده است و اين يک اشتباه بزرگ مي باشد چرا که ميزان اطمينان کاربر را نسبت به پيج و زحمات خود کاهش مي دهيد و امکان آنفالو شدن از طرف کاربر وجود دارد..! پس صادقانه پيش برويد.

همه روش هاي جمع کردن فالوور در اينستاگرام

علاوه بر دو روش خريد خريد فالوور فيک و طبيعي، شما روش هاي ديگري نيز براي جذب فالوور پيش روي خود داريد. به عنوان مثال مي‌ توانيد از محتواهاي جذاب و پرکاربرد به منظور جذب فالوور استفاده کنيد. همچنين اگر با فالوور هاي خود تبادل داشته باشيد قطعا مي توانيد فالوور هاي بيشتري را به پيچ خود جذب کنيد.

 به عنوان مثال پيج خود را در حالت عمومي قرار داده و در استوري هاي خود محتواهاي جذاب ارائه دهيد. به عنوان مثال شما مي‌ توانيد با درج يک نظرسنجي افراد را به چالش کشيده و باعث مشارکت کاربران در نظرسنجي خود شويد. همچنين مي توانيد با پرسش سوالات چالش برانگيز نظر کاربران را به خود جلب کنيد. نکته ديگري که مي‌ توان در اين زمينه مطرح کرد استفاده از قابليت هاي جديد استوري اينستاگرام از جمله قابليت add yours مي باشد.

 شما مي توانيد با استفاده از اين قابليت فالوور هاي بيشتري را به پيج خود جذب کنيد. يک روش بسيار عالي ديگر نيز براي جمع کردن فالوور در اينستاگرام وجود دارد، و آن زمان درج استوري و پست مي باشد. بهتر است در زمان هاي شلوغ که همه افراد نسبت به استوري گذاشتن و پست گذاشتن اقدام مي کنند شما از اين کار خودداري به عمل آوريد.

زيرا پست و استوري هاي شما در بين حجم بالاي پست هاي اينستاگرام ديده نمي شوند. بنابراين سعي کنيد زماني پست بگذاريد که ادمين هاي بزرگ در آن زمان کمتر فعاليت مي‌ کنند. همچنين زمان پست گذاري شما مي بايست با ساعت ها و زمان هايي که کاربران بيشتر در اينستاگرام حضور دارند هماهنگ باشد.


هميشه در استوري گذاشتن فعال باشيد. اگر آيکون استوري شما هميشه بالاي صفحه فالوورهاي شما نمايان و فعال باشد، کاربران با شما تعامل بيشتري خواهند داشت و صفحه شما خيلي زودتر در صفحات پرسش چه اينستاگرام قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن اگر شما در کامنت گذاري در پيج هاي معروف فعال و پويا عمل کنيد، امکان بازديد از استوري شما توسط کاربران ديگر وجود خواهد داشت.

همين مسئله باعث مي‌ شود تا کاربران پيج شما را پيدا کرده و نسبت به فالو کردن آن اقدام کنند. تنها گزينه‌ اي که در اين زمينه بايد مدنظر قرار داشته باشيد اين است که حتما در استوري هاي خود محتواهاي جذاب درج کنيد تا مشتري و يا به عبارتي کاربر، جذب پيج و استوري شما شود. بنابراين تمامي فعاليت هايي که شما در زمينه افزايش فالوور در اينستاگرام مي توانيد انجام دهيد را مي‌ توان به صورت خلاصه و ليست وار در موارد زير را برشمرد؛

https://www.authorstream.com/SaimaMarin2/

https://audiomack.com/saimamarin2

https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000ACxrT?language=en_US

 

https://list.ly/saimamarin2/lists

 

 

D

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 114 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 11:47

لینک دوستان

خبرنامه